Anonim3447 narkoz etkisi gayet normal ama bool filtre acı kahve bol su içmen lazım. Sebebi ise şu büyük ihtimalle belden spinal anestezi oldunuz bele iğneyi vurduğu zaman kataterin olduğu yerden o omur ilikten biraz beyin sıvısı sızıyor o da baş ağrısı yapıyor normaldir geçecektir. (Spinal anestezide ilacın verildiği aralık, beyin-omurilik sıvısının aktığı subaraknoid aralıktır. İşlemden sonra iğnenin girdiği yerden belli miktarda beyin-omurilik sıvısı kaybı olacağından hastada baş ağrısı gelişme olasılığı vardır. Spinal sonrası baş ağrısı, işlemden 24-48 saat sonra ortaya çıkar.) Bu da netten alıntı..