worin Kızlar biraz önce instagramda bir kadının hamileliğinin 3. ayında bebeğini folikasit eksikliğinden anormal gelişim nedeni ile kaybettiğini okudum😱 ben 6 hafatlıkken folik asite başladım benim gibi geç başlayan oldu mu😬 ay görünce ödüm koptuuuu
Benay worin 6 haftalık geç bir zaman değil canım korkma folik asiti kişiden kişiye değişiyor kimi Doğuma kadar kullanıyor kimi ilk 3 ay o bayan belki hiç kullanmamış Yada takibi iyi yapılmamış olabilir
Ecece worin canım bende öğrenir öğrenmez hemen başladım yani 4 haftalıkken ama ona bakarsan hamile kalmayı düşündüğünüzde 3 ay önceden başlayın diyolar ama bizde erken başlamışız yani yine bi sorun olucağını düşünmüyorum
elfemrhbbs Bende 5bucuk haftlık hamileyim yeni öğrendim süpriz oldu😁 doktora gittiğim gibi başladım 🤷🏻♀️
EsilaErtugrul Ben 9 haftalığım doktor geçen hafta verdi folik asiti. Mide bulantısından içemiyorum hemde ikiz gebeligim bende korktum😒