Kızlar ben böyle bisey görmedim yaşamadım daha önce kızım 9 ay emdi hiç böyle bisey yaşamadım şimdi oğlum 1 aylık oldu iki göğsümün ucuda yırtılmış baya baya kopacak gibi aşırı canım yanıyor emzirirken ölüyorum sanki ruhum çıkıyor ne yapayım ben şimdi hangi krem iyi gelir evde kortizon içerikli krem var sürüp emzirmeden önce yıkasam olur mu ki aşırı canım yanıyor
Önerebileceğiniz krem varmı