Melikeozdemir Dün kasık ağrısıyla acile gittim gebelik testi yaptılar tabiki 0.1 sonrasında ilaçlı tomografi çekildim. Sol yumurtalığımda kıst çıktı tam olarak raporda böyle yazıyor ; SOL OVERDE YAKLAŞIK 27 MM ÇAPINDA DÜZGÜN KONTURLU HİPODENS LEZYON İZLENDİ.(DOMİNANT FOLİKÜL?) acil doktoru önemli değil dedi ama 44.gün bugun hastalanamadım. internette okudum biraz gebeliğe engelmiş ne yapıcam bilmiyorum.
Kumsalllll Melikeozdemir canım onun için sıkıntı yapma ilaç verip eritiyorlar sonradan hamile kalirsin
Kbrdrmr Melikeozdemir hiç morelini bozma canım bende de kist vardı ve hamile kaldım Doğum da gitti iyi düşün iyi olsun
Bilgeferhat Soğan suyu kürünü tavsiye ederim canım babada polikistik över kisti var sağ yumurtalığında dedi çocuk için tedavi gerektiri dedi nişanlıydım gittiğimde bende soğan suyunu yaptım midem rahatsız olduğu için tok karnına içtim ben evlendiğim ayda hamile kaldım
Bilgeferhat Melikeozdemir allah senden de razı olsun kuzum sen sıkma canını psikoloji çok önemli allahım inşallah sağlıkla bir bebek nasip eder 😊🙏🏻
bahargalip soğanı 4 e böl kabuklariyla suyun icine at kaynat.süz ılık ya da soğuk iç gecer.her gun yap ama
ilknurada5234 kist bende vardı soğan küründen yaptım bide kilona çok dikkat et en büyük sebeplerinden biri bide kadın doğumcuyla ilaç tedavisi