Çunku ben ilk Gebeligimdede İkinci Gebeligimdede Tam umudum Tükendiği anDa Mucizelerimle karsilasTim . Bunu buraya Yazmamın sebebi Gebe Kalmak istiyenlere Umud olsun diye Yaziom kizLar ilk Gebeligimde 4 yıl boyunca gezdim gitmedigim hastane Kalmadı hiç Beklemedigim Bı anda Gebe Olduğumu Öğrendim Ve Mucize denen şey Gerçekmiş Dedim Şuan 8 haftaLik Gebeyim ve bundada Çok Gezdim Gittiğim Her doktor Kistin var YumurtaLiqin Calismiyo Kilo Ver Anliycaginiz Tam bı hayal kırıklığıyla Ayrılıyorum hastaNeden en son gittiğim Doktor sen zor Hamile Kalırsın Çünkü Senin sağ yumurtan Yok sol yumurtanda Calismiyo diyebiliriz Çatlatma iğnesi yaptı yine olmadı eşim bu süreçte artık gitmiyelim biraz ara verelim dedi tamam dedim ve aradan 3 ay geçtikten sonra gebe olduğumu öğrendim mutluluktan ağladım diyebilirim sonra hemen o yumurtan Yok denen doktrun yanına gittim böyle bı şaşirdiki anlatamam sen ne kullandın gebe kaldın kendiligindenmi oldu baya işte şey söyledi kizlar Size Diecegim ALLAH tan asla umudunuzu kaybetmeyin biraz uzun oldu kbyin♥️🙂😃