Kubra36 Dua et mide bulantın çok olsun ben 7. Haftada bulantılarımla beraber bıraktım 5. Aya kadar içmedim nefret ettim hatta. Sonra bir iki canım isterken tekrar içmeye başladım ki doktorum bebeğin ölürse neden diye soramazsın sigara öldürür dedi ve o gün doktordan sonra birdaha ağzıma sürmedim. Bide emzirme sürecinde çok sıkıntı yaşayacaktım düşünsene sigara içip hemen peşinden bebeğimi kucağıma alıp emzireceğim hem nefes yoluyla hem sütümle onu bu pisliğe maruz bırakamam bunları düşün emin ol sende içmek istemeyeceksin ben eşimle beraber bıraktım Allah razı olsun en büyük desteği o veriyor bu konuda. He canım çekmiyor mu inan çok çekiyor ama kendimi durdurmam lazım yavrum için...