Merhaba 23 günlük bebeğim var emzirme ve mama şeklinde ilerliyoruz son zamanlarda mamayı bazen bir kere yatmadan bazen de gece 3 kere veriyorum ama bazı günler tüm gün beni emmek istiyor ardından çok ağlıyor mama verince susuyor acaba sütüm mü yetmiyor? Bir de bu şekilde beslenme yapanlar mamayı meme reddi olmaması için nasıl veriyorsunuz? Biz eds şırımga yöntemiyle veriyoruz ama oldukça zor olmaya başladı tavsiyeniz var mı