Ecemsiayrn Arkadaşlar biz 13haftalık olduk ama ben henüz Çatlaklar için yağ veya kreme Başlamadım neler önerirsiniz? Kantaron yağı da çok iyi diyorlar sizce?
mariapuder ben lierac ve bio oil kullanıyorum ama bu catlak olayı biraz da genetik, bir de bol su içerseniz en az kremler kadar çatlağı önlemiş olursunuz
Nomender En pahalı kremleri Kullanıp ne yaparsa yapsın çatlayan da var hiçbir şey kullanmayıp çatlamayanda yani bu kişiyle alakalı bir şey