Yesooo 33 haftalıkken iki gün hissetmedim hiç üçüncü gün gittim acile doğumhane ye çıkardılar nst yaptılar şükür kalp atışı vardı ama hareket yoktu, üç gün gözlem altında yatırdılar nst eşliğinde üç günün sonunda sabah a karşı saat beş te tekmeleri ile uyandırdı beni eğer hareket etmeseydi 33 haftada alınacak tı yaramaz kızım çok şükür şu an 38 hafta olduk. Benim de başımdan bu geçti sana önereceğim tek şey ihmal etme git acile doktor a çünkü kafaya takmak çok yoruyor.