Esrayldrmmm ben 31 haftalıkken 1000 km yol gittim araçla hiç bir sorun yaşamadım. İki saatte bir yarım saat mola verdik molalarda sürekli yürüdüm araç içinde ayaklarımı sürekli hareket ettirdim belli bir hızda gittik sarsılma falan da olmadı. Her hangi bir riskiniz yoksa dikkat ederseniz sorun olmaz bence