leylacann Arkadaşlar 24 haftalık gebeyim. Bebeğim okadar hareketliki artık korkmaya başladım.sabah başlıyor yatıncaya kadar hep hareket halinde ve gece uyansam yine hareket ediuor...sizce normal mi ???
Tugbamete leylacann bizimkide öyle bir sürtünüyor ki dönerken diyorum heralde fırlıcak bi yerinden özellikle tam ben uyucağım zaman kuduruyor sağolsun 😊 ben harketliliğine alıştım 5 dk kıpırdamasın karnımı dürtüklüyorum
leylacann busra6161 ilk hissetriğim zamanlar tek taraflıydı şimdi ellerde yumruk oldu sanırım ordan burdan ha bire vuruyor..çok güzel bi duygu çok mutlu oluyorum ama bebeklerde anne karnında uyurmuş.
busra6161 leylacann bi zaman sonra alani daralicak bu kadar rahat hareket edemiycek korkma tadini cikart o yüzden napsin cocuk alan genis oynuyo😀
sibeltmkl Maşallah kuzucuğa😀 benim kızımda aynı karşıda oturan biri bile görüyor tepinmelerini 26 haftalık olcaz yarın maşallah bir tekme atıyor birde sert ki nasıl ağrıyor abileri böyle değildi bakalım doğunca sakin bir bebek olur inşallah😊