Merhaba arkadaşlar ben 4 temmuzda kürtaj oldum bebeğimin 7+4 te kalbî durmuş bilenler bilir bu benim 3. Kaybım iki kürtaj bir ölü doğumum var ilk kürtajda yaklaşık 2 hafta kanama olmuştu son günlere yakın lekelenme olup bitmişti kürtajdan sonra da 48. Gün adet olmuştum bu kürtajımda kürtajın ilk gününden itibaren kanamam oldu ve son 1 hafta lekelenme şeklinde devam etti yani kürtajın üzerinden 26 gün geçti ama benim bugün kanamam baya çoğaldı yani adet kanaması gibi fazla fazla gelmeye başladı karın ağrısı da var biraz bu kadar erken adet olan var mı kürtaj sonrası yani benim lekelenmem bitmeden tekrardan baya çoğaldı adet gibi bu adet olabilir mi