okan üniversitesinde eray çalışkan yaptı hiç bir zorluğu yok kızlae sadece süreç biraz uzun iğneler can acıtacak kadar kalın ve uzun değil inanın en basit kısmı o benim yaşın 23 olmasına rağmen çift embriyo transferi yapıldı bana sormadılar bile tek mi çift mi diye çift koydular bebek tutunduktan sonra ilk üç ay progestan iğne yapılıyor bence en sıkıcısı oydu çünkğ her gün iğneye gitmek bulantılarla zor oluyordu ben doktorumdan çok memnunum allah razı olsun ondan ne kadar bilgili olduğunu size anlatamam bence bahçeci faln o tarz yerlere gidip paralarınızı boşa harcamayın çünkü memnuniyet oranıda düşük benim doktorum çok güler yüzlü değil ama insan gerçekten onu görünce emin ellerde olduğunu anlıyor randevu bulmak biraz zor ama bence ilk görüşmeye ona gidin