Kızlar 14+3 e girdik sabah kahvaltımı biraz geciktirdim hızlı hızlı bir kaç işi halledeyim dedim sonra kahvaltı hazırlamaya geçtim o saniyeye kadar su da tüketmemiştim hiç ve aşırı bir sıcak hissi geldi durduğum yerde gözlerim karardı dengem şaştı bayılacak gibi oldum eşimin yanına zar zor gidipte seslendim su kolonya derken geldim kendime ister istemez korktum daha önce böyle bir olay yaşamadım çünkü hiç sizde de oldu mu normal mi sizce