Handankync ya çok güzel bir duygudur 😍😍 İnsallah bende yakında bebeğimın hareketlerini hissetmeye başlarım herkese sormaya başladım nasil bi duygu bebek hareket edince diyorlar ki ilk hissedince tuhaf bisey oluyor sanki bazen böyle karnımda karıncalanma oyluyor bebek mi yoksa Hareket ediyor yoksa gaz diye bilmiyorum hergun karnımı açıp bakiyor sanki bisey hareket ediyor Allah sağlıkıyla kucağına almaya nasip etsin canim