momshe Kızlar tokluk kan şekeri parmaktan ölçümünü 1.saatte mi 2.saatte mi yapıyorsunuz? Ben başta 1.saatte yapıyordum ancak araştırdığımda çoğu doktor 2.saat olarak söylemiş. Şimdi o şekilde yapıyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz💖