01180322 Merhaba , arkdslar almanyada yasayipta renkli ultrason cektiren varmi, bnm doktormn yaninda yokmus Baska yere yonlendiriyo ayrica fiyati konusunda bilginiz var Mi?
leila1 01180322 eyalete göre değişiyor ben Stuttgart tayım 95€ ydu doktorumda. Gerek duymadım açıkçası
01180322 leila1 bnde Düsseldorftayim. Ayrintili bakiliyo ya herhabgi bisey varmi yokmu diye, ondan arada kaldim. Halen hormany Test sonuclarimizi bekliyoriz
01180322 leila1 yok bn Test icin 40euro odedim onuda AOK Tan alabilirsiniz dendi. Simdi bu ultrasonu merak ediyorum herkes yaptirdimi zararli varmi die
leila1 01180322 dediğim gibi ben gerek duymadım çünkü tam renkli değildi zaten sadece 3D olarak vardı
Esraaa4242 Bende stuttgarttayım ama yok diye biliyorum zaten normal ultrosan bile önerilmiyor ki çok saçma
01180322 Esraaa4242 Oyle malesef, bizide merkeze yonlendirdiler o hafta araligi icin randevu alabilirsiniz diye ama doktorum daha bisey demedi hemsireyle konusmustum
Esraaa4242 01180322 öyle bakalım benim daha ilk gebeliğim nelerle karşılaşacagım bilmiyorum almanca desen zaten çok iyi değil😃😫
01180322 Esraaa4242 Düsseldorf taym bn. Dogumla sinav ayni Ayda. Belki Dili ogrenirsem kndi isimi gorurum diyorumda nasil olacak bilmiyorum inanin