anneoluyoruuumm16 İki gündür karın ağrım var bel ağrım var. İdrar yolu enfeksiyonum çok fazlaydı ama Antibiyotik kullanıyorum hiç bu kadar ağrım olmamıştı ilaç kullanmıyorken bile. Sürekli uykum geliyor ve midem bulanıyor. Bu haftalarda normal mi