newmom07 Selam kızlar, yarın Allah izin verirse bebişimi almaya gideceğiz. Bebeğimin kilosu yerinde kanala inmedi henüz açılma ve sancı da yok suyu da azalmış durumda o yüzden yarın sezaryen ile alacağız🥹 korkuyorum endişeliyim önceden 1 ölü doğum yapmıştım o yüzden tam heyecanlanamıyorum korkuyorum.. Sezaryen olanlar bana akıl verebilir mi ne lazım ne değil :)
ChemistrySK Korkmayin dua edin hersey yolunda gidecek Allahin izniyle kavusacaksiniz o anin hayalini kurun canlandirin gözünüzün önünde,eminim sag salim alicaksiniz kucaginiza,simdiden Allah anneli babali büyütsün
newmom07 ChemistrySK amin çok teşekkür ederim inşallah hep beraber sağlıkla sıhhatle alalım bebeklerimizi ❤️