Sevgigulsen nisanne kimyasal dan 3 ay sonra hamile kaldım ama kimyasal olduğumda korunuyorduk. Sonrasında da hep korunduk. Ama korundugumuz halde hamile kaldım yine 😄
Efnan3443 nisanne İnşallah bende yeniyim zaten bugün 5 haftalık olduk inşallah Allah sağ salim kucağıma almayıda nasip eder 🤲🌹