Merhaba kızlar bazen özele bazen devlete gidiyorum devletti doktorum 12 hafta bittiğinde Decavit,Devit damla, ve Gynoferon tablet verdi… Kullanıyorum şükür, fakat gorumcem içme onları gerek yokki dedi vitamin eksikliğin yoksa yani fikrini beyan etti. Ama kullanacağım yinede. Kullanmayan var mı diye merak ettim teşekkürler 🥰✨️