Ben gittim öyle müthiş ilgili diyemem ama detaylı bir şekilde bebeği inceledi her şey normal çok şükür ama bana bebek baş aşağı doğum pozisyonu almış dedi daha 5 aylıkken buda beni biraz tedirgin etti haliyle kendi doktorumla görüşüncede bebek daha küçük şimdi baş aşağı durur yarın yönünü değiştirir bunu sana söyleyipte tedirgin etmesine gerek yok dedi 8 aylık olduk bir sıkıntım yok çok şükür 😊