Nursemom Merhaba 👋🏻 17 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim. 3-4 gündür sol kasığım değil de 3-4parmak iç tarafta bi kramp tarzı ağrı oluyor. Günde 1yada 2defa oluyordu. Bugün 2-3 defa oldu şimdiden. Korkulacak bişey mi acaba ? Haftaya doktor kontrolüm var gidince konuşcam. Ama birde sizlere danışayım dedim🤔
Ozgenur445 Canım bende 17 18 haftalıkken böyle agrılarım oldu hatta buradaki arkadaşlarada sormuştum onlarda da olduğunu öğrendim geçti şükür ama için rahat etmezse agrın artarsa mutlaka doktoruna gitmelisin