ebrunasrullahylmz12211221 Kızlar el parmaklarım ve ayak parmaklarım çok aşırı kaşınıyo 30 haftalık hamileyim neden olabilir sizce başına gelen oldu mu
Sevgi56 ebrunasrullahylmz12211221 bende de var hafifte olsa, kolestaz olabilir diye yarın kan testi vercem aç karınla. Doktorum son haftalarda hafif olması normal dedi ama ben test yapmak istedim her ihtimale karşı, sende bi görüş doktorunla.
Serap-asel ebrunasrullahylmz12211221 bendede vardı kolestan oabıkır dıe test verdim temız çıktı ama kaşınıyorum bazı yerlerımdede alerjı oldu ya sıcaklardan yada yedıgım bıseyden oldu acıle gitsem bakarlar mı bılmıyorm
Sunaozturk Benim kaşınma yanma uyuşma 35 haftaliğim hepsi oluyur yarın falan doktora gidecem bende ama normal diyorlar
ebrunasrullahylmz12211221 Sunaozturk Bakıyorum bende internetten hormonlardan diyo ama kaşıntı şişme uyuşma hepsi oluyo bende de doktorun ne dese bana da haber verirmisin