glbhr1 Merhaba kızlar ben 17 haftalık gebeyim ve bu ilk gebeliğim. Ama daha bişey hissetmiyorum normalde bu haftalarda az az hissetmem lazımdı. Normal mı acaba ?
Ozlm_31 glbhr1 herkesin hamileligi aynı degl yengemle aramızda bir ay var o bebeğini 23 haftada hisseti ben 17 de başladım hissetmeye
Belginylmz glbhr1 herkezde bir olmuyirmus ben 17+4 haftakigiz ufak ufak hissediyorum ama arada bir çok nadir yani
Damlaalyz Benim ilk gebeligimde erkekti 20. Haftada hisseder gibi oldum emin değildim 21 de tam hissetmeye başlamıştım. İlk çocukta olabiliyor böyle
Birannis Canım ben ilkini 16. Haftada hissetmiştim 2. Hamileligim şuan 18. Haftadayim daha yeni yeni varla yok arası hissediyorum birkaç gündür değişebiliyor yani merak etme
ebrunasrullahylmz12211221 Benim de ilk gebeliğim 21.haftada hissetim ilk gebeliklerde geç hissediliyo korkma
irem10 glbhr1 18 de bağırsak hareketi gibi hissettim gaz mi bebek mi hep karıştırdım ama bebekmis şimdi 20 de daha ne hissediyorum o da kas seyirmesi gibi sanki vuruyor kaçıyor 😁 17 erken bence 22 kadar bekleyin diyorlar ilk gebelikse
Kanalize glbhr1 ilk gebelikte 18. Haftada hissetmiştim oda pıt pıt şeklindeydi bazıları daha geç hissedebiliyor tabi normal içinizi rahat tutun 🙏🏻
derya_16 glbhr1 ilk gebeliğimi 21. Hafta biterken hissettim. 2. Ye hamileyim 20 haftada anca hissettim. Bir sürü etken var bence hissetmek konusunda mesela benim plesantam önde o yüzden hala nadir hissediyorum. Daha çok erken endişelenmeyin