Arzu501 Kızlar bu haftada doğan oldumu? Küveze girdimi çekisi ne kadardı? Fazla risk olduğu için, protein inmediği için sezeryan günü aldık 8 ağustosa. Bebeğimin küveze girmesinden çok korkuyorum.
Betulhdvrd Arzu501 merhaba 35+2de ilk bebeğimi doğurdum 2730 doğdu solunum vs sıkıntısı olmadığı için de küveze alınmadı sağlıkla kucağınıza alın inşallah siz de 🙏
Ozge56 TuanaSu ikiz gebelikler yada erken doğum yapicak onlara önlem amaçlı kuzum. Herkese vurmuyorlar