Kızlar ayın 20 sinde beta baktırdım 1.2 çıktı 24 baktırdım değerim 61 di 26sında 151 olmuştu dün idrarda baktım çizgim koyulaşmıştı sizce tekrar kandan bakmam lazım mı 4+3 oldu bugün 151 çıktığında 4 haftalıktı perşembe doktora gidicem kese için ne diyorsunuz baktırmam lazım mı