Busraaoazakk Mide bulantım için doktor bu dil altı hapını vermişti biraz araştırdım hamilelikte kullanımı önerilmiyor yazıyor. Hiç kullanan oldu mu bu hapı bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen.
Nilgun-95 Busraaoazakk ben ben ben kesinlikle ben anında kesiyor ben çok zor durumda prilamın geçirmediği durumlarda kullandım özellikle çalışırken 35 haftalık oldum çok şükür bebek de ben de iyiyim
Candef Busraaoazakk ilk hamileliğim çok zor geçti mide bulantılarım o kadar çoktu ki hastanede bile yattım. Sonra bu ilacı verdi doktor hayatımı kurtardı hiç bir sorunla karşılaşmadım neredeyse 9 aya yakın kullanmıştım. Şuan 2.ci hamileliğim yine bunu kullanıyorum. Doktorlar bir zararı olduğunu düşünse vermezler bence
Ececec Busraaoazakk bence harika bir buluş bu ilaç. Mide bulantısını şak diye aniden geçiriyor. Doktorumun önerisiyle 3 ay kullanmıştım.