Akşam 6.7 gibi gelen sancılarla geldim hastaneye sancılarım çıktı doktorumuzu bekledik geldi hemen baktı açıklık 2 cm dedi sezeryan olcan zaten beklemeyelim bebeğin kalp atışları da sıkıntılı çıkınca hemen ameliyata alalım dediler 11.20 gibi girdim girmeden once sonda takildi hic korkulacak kötü bisey değilmiş sonra 11.30 gibi bebeğim doğmuş ondan snra ben uyandım ağrım felan oyle çok yoktu yine de ağrı kesici yaptılar şuan bebeğim ve ben iyiyiz kızlar dua eden herkesten Allah razı olsun 🥰🌸