Blueberry0 o kadar üzgünüm ki anlatamam hamile olduğumu bildyimden beri sadece 1 gün sevincini yaşadım sonra hep böyle arayış,ümit ve ümitsizlik.Ben ülke dışında yaşıyorum.ilk kötü sonucumu aldıkda 21diydı bizim doktara randevumuz 28 o güne kadar kimden ne duyduysam artık.Ve kendiliyimden 2 gün arayla test verdim.Son kez bana yine ver kalkmazsa kürtaj dedi.Ama yazarken bile içim sıkışıyor.Yokmu ilk 4 haftada böyle düzensiz irelleyib sonra düzene giren anlamadım