25 haftalık makat gelişi ters duruyor dediler acile gitmiştim ağrıdan duramıyorum idrar torbama baskı var ve kasıklarım inanılmaz ağırıyordu. Ne olacak şimdi int de baktım yok erken doğum yok bebekte anormalik varsa bilmem ne olurmuş var mı öyle birşey başına gelenler yazabilir mi