Elfglh yüksek tansiyonla alakalı bir post gördüğümde cok üzülüyorum benim basıma geldi herkesde ayni şey olur mu bilmem ama erken Doğuma sebebiyet veriyor önce ayaklarım sonra ellerim yüzüm sisti meğer gebelik zehirlenmesi yaşıyormuşum apar topar sezeryana alındım 36 hafta da prematüre Doğum ikinciye hamileyim suan yine ayni sorunum var alfamed kullanıyorum ve diyet yapıyorum 😔