Denizimizibeklerken Kızlar hemen hemen her gebenin yaşadığı bu sıkıntıyı antibiyotik kullanarak değil de daha doğal yollardan atlatmak istiyorum ne yapabilirim? ☺️☺️☺️
Sevim07 Denizimizibeklerken bende 18 haftalığım bende geçirdim. Munorol gayet de iyi ilaç riske atmamak lazım çünkü böbrek yetmezliğe sebep olır sonrasında.. şuan daha iyim günde 3 litre su içmeyi ihmal etme tatlım
Selim_Alparslan Denizimizibeklerken yoğurt , probiyotik şeyler tüket bence canım bol su iç Benim ne zaman olacağı konusunda tereddüte düşsem öyle yapıyorum
Seymahakan Elma sirkesi ;) bi şişeye suyla sirke karıstır onla yıka özel bölgeni canım faydasını görürsün:)
Denizimizibeklerken Sevim07 3.5 lt su içiyorum artık suyla bağdaştıramıyorm ama elma sirkesini hemencik denicem☺️
Mls 31 haftalığım tahlil sonucunda enfeksiyon olduğunu öğrendim daha önce yoktu yeni olmuş munorol ve urinonvef diye bi ilaç verdi bana bakalim inşallah işe yarar
Hacerr Denizimizibeklerken bir bardak suyun içine 3 4 damla elma sirkesi karıştır içebilirsen bide onu dene canım
Denizimizibeklerken [bilinmeyen] teşekkürler canm attım ☺️ Artık bugün başladım çünkü ağrıya dönmeye başladı