Arkadaşlar sabah uykudayken birden islandığımı hisettim sonra lavaboya kiyafetlerimi degistirmeye gittim ondan sonra sancim olursa doktora giderim diye düşünüp sancim olmadığı icin gitmedim sizce idrarmi yoksa suyumu oldugunu nasil anlarim başına gelen varmi 36 haftadayım