Beratelifnr Benim 25.haftada geldi. Şu an 28.haftalığız doktor bu senin biraz daha anneliğe hazırlandığını bir göstergesi dedi. Ben erken doğumdan korkup doktoruma paylaşmıştım. Hayır bu çok iyi dedi.doğumdan sonra biz ne uğraşıyoruz süt getirmek için dedi. O yüzden seviniyorum Allaha şükür 🤗