Lindam06 ben gebeliğin başından beri zaten progestan kullanıyordum tam 13haftamda çok küçük lekelenme şeklinde açık pembe bı kanama oldu hemen doktora gittim herşey normal bı durum yok dedi ama progestan ampule devam et dedi üç gün de bir şekilde. Kanama alanı çok küçüktü yukarı çıkma aşamasında yerleşme kanaması olmuş dendi kanama alanı yok olana kadar ilişki olmasın dendi istirahet et ve çok fazla ayakta bulunma dedi ama bana doktorum plesanta aşağıya yerleşmiş dediği andan itibaren olabilecek ihtimalleri de söylemişti kanama olabilir kramp olabilir ağrı girebilir şeklinde beni uyarmıştı çok şükür kanama üç gün damlama şeklinde devam etti ve sonra bitti plesanta da yukarı çıkmışti şimdi 21haftalik olduk darısı başınıza inşallah çok geçmiş olsun ve hepimizin hakkinda hayırlısı olsun