Kızlar adetim 3 gün gecikti normalde 28 günde bir adet gören biriyim ilk yaptığım testte silik bir çizgi çıktı ama kuruma çizgisi de olabilir bu sonrasında 2 tane daha yaptım birisi erken gebelik testi ikisi de negatif gebelik olsa çıkarmiydi sizce 3 gün gecikmede?