Hatice_11 beyzatlas bende palmiyeye gidiyorum Süleyman aslan var alanında çok iyi ve çok ilgili bi doktor kafanda hiç bir soru isareti bırakmıyor bende bir cok yerden duyup gitmiştim
beyzatlas Hatice_11 benim doktorum evet Süleyman bey çok iyi biri fiyatlar artınca devlete yönelmiştim ama şu an başka çarem yok kendimi de bebeği de riske atamicam tekrar Süleyman beye