beyzatlas bı de çok pis canım ben evde düşük yapmıştım zaman kaybetmeden önce dörtyol devlete gıdım dedim heryer kan içinde midem almadı ben çıkmak istyrm dedim . 5 gün sonra palmiyeye gittim . Osmaniye de doktorlar iyi diye duymuştum canım bir de orayı araştır derim ama kesinlikle dortyolu tavsiye etmiyorum . Annemde çıkan enfeksiyonu bile söylemediler Adana’da 20 gün yattı annem . Doktorları berbat