Ab92 18+5 deyiz alt karın ağrım var acile gittim kan idrar hiç bir şey yok.. doktorum büyük tuvalet için ilaç söyledi.. Onun dışında bir şey yoktur değil mi ? Otururken sıkıntı yok mesela ama arabada kasisten geçerken ya da öksürünce falan acıyor içten içe
bdenerigokce Ab92 öksürünce hapşırınca bende de olurdu, gayet normal karşıladım, karnımı tutunca olmamaya başladı, karnımı tutuyorum artık😂
elifsen Doktor bi şey bulamadıysa ve tahlillerde de bir şey çıkmadıysa kuruntu yapıp kendinizi üzmeyin. Hamilesiniz rahim büyüyor, karnınızın içi değişiyor yani