BEn antalya kepez de yasiyorum bana yakin iki hastane var biri kepez devlet digeri egitim arastirma. Daha once kepez devletin ebelerini gordm cok ilgisiz ve kabalar. Kanamam olmustu ve hicbir sey yapmadan geri gondermislerdi. Egitim arastirma da ise acildekiler cok ilgiliydi(kadin dogum acili) fakat ben tesetturlu biriyim ve egitim arastirma da dogum esnasinda cok erkek stajyer geliyor dediler gercekten oylemi? Oyle degilse orda dogurmayi dusunuyorum cunku