Nisa123 Korkma kuzum içini ferah tut duani et Allah’ın izniyle bişey olmaz banada petenoloji doktorum kalbinde parlalkik var dedi ve çocuk kadrolojisine yönlendirdi onlarda baktılar bişey yok dediler tedbir amaçlı gönderiyorlar zaten bir çok gebelikte olabilen söylermiş Rabbime emanet et bebeğini sen inşallah bişey olmaz🤲