anneoluyoruuumm16 Kızlar biz ne ara 21 haftalık olduk anlamadım masallah 😍 o kadar heyecanlıyım ki çok az kalmış gibi geliyor bebişe kavuşmaya. Erken doğum riskim var biraz endişeliyim biraz da mutluyum inşallah sağ salim doğar minnoş kızım
monarosamommy anneoluyoruuumm16 Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 21 haftadaya girdim elhamdülillah heyecan korku hersey var zaman daha hızlı geçsin diyorum bende riskli gebelik yaşıyorum Allahım yardımcımız olsun sağlıkla gelsin evlatlarımız 🤲🏻
surfermom anneoluyoruuumm16 maşallah sağlıkla alın kucağınıza 🧿 neden riskiniz var? İnşallah vaktinde sağlıkla gelsin bebişlerimiz. 🙏🏻
Ozlm_31 anneoluyoruuumm16 bizde kızlarımla 22 haftalık olduk erken doğum riskim var ikizler diye korku var çok erken gelecekler diye ama çok şükür yarısından çoğu geçti
anneoluyoruuumm16 surfermom teşekkür ederim canım 😘 suyum fazlaymış şeker çıkmadı ama zehirli guatr var bende ondan olabilirmiş erken doğum riski var dedi doktor