Lale-gul Epidural normal dogum yapanlar tavsiye eder mi? Neden spinal sezeryan daha fazla gerçekleşiyor. Fikirlerinizi merak ediyorum. Suni sanci ile epidural dogum yapmam söz konusu da. Ya da direk spinal sezeryan olucam
birannis_ Lale-gul eğer hiçbir sıkıntılı durumunuz yoksa epidural normal doğumu tavsiye ederim 4 cm açıklıkta zaten yapıyorlar hiç acı sancı hiçbir şey hissetmiyorsunuz çok rahat doğum yapabilirsiniz ben ilk doğumumu öyle yaptım şimdi ikinci bebeğime hamileyim epiduralli normal doğum planlıyorum tekrar gerçekten çok rahat bir doğum şekli
Lale-gul bdenerigokce epidural anestezi daha kolay ama. Onu niye tercih etmiyorsunuz? Genel anestezi iyileşme süreci daha uzun sürüyor falan
ChemistrySK birannis_ peki epiduralden sonra ikinma hissi geldimi, bu oonuda doktorda dahil ikinma hissi gelmeyebilir diyor o kisimda cok zor ikinma olmazsa diye korkuyorum
bdenerigokce Lale-gul epiduralde bel ağrısının çok olduğunu söylüyorlar ve yoğun bi baş ağrısı olduğunu, benim migrenim de var hiç kaldıramayabilirim bir de o iğnenin yapılışını gördüm çok zor bişi o yüzden genel benim için daha iyi
Deletedmom0071 Normal suni sancılı doğum yapmış biri olarak epidural alacağım bu sefer. Herkes yok şöyle zararlı böyle hasar kalıyor bilmem ne diyor. Psikolojimden kıymetli değil. Her türlü bebek de sağlıklı doğuyor. Epidural candır gerisi cehennem acısı 😩
birannis_ ChemistrySK beni ebem ve doktorum çok güzel yonlendirdi sürekli ebem yanımda nasıl ikinmam gerektiğini hep tarif etti ben sadece 3 kere ıkındım üçüncü ıkınmada bebeğim kucağımdaydi