Kizlar dün temizlik yaptım dünden beri kasıklarımda aşırı baskı oldu bugunde hala devam ediyor yatarken kalkarken yürürken bile baskı aşırı olduğu için zorlanıyorum baskıdan ağrı oluyor öyle bir his varki sanki ıkınsam doğuracakmıs gibi öyle bir baskı benim gibi bu durumu yaşayan varmı acaba sebebi ne olabilir yarın doktora gideceğim o yüzden sormadım doktoruma bide geceye kadar takip edeyim çok kötü olursam hastaneye giderim diye düşündüm o yüzden benim gibi olan varmı durumu ne gibi Bir önlem yada yol izlediniz danışmak istedim