aslii57 Selam kizlar bu ay 2. Aşılamami olacagim şuan gonal f kullanıyorum. İlk asilamam tutmadı çok umutlanmistim adet olduğumda çok uzuldüm ağladım yine öyle olmasından çok korkuyorum hatta yaptırmak bile istemiyorum olmayacak diye korkudan.