Dün sabah normal doğum yaptım fakat kanama yok 🥺 bu sebepten karnım kaldı. Çokta hareket halindeyim. Oğlunu doğurduğumda 2. Gün 2. Paketimi aldırmıştım hemen göbeğim gitmişti.
Şimdi beni gören göbeğin kalmış bağla diyor. Korse kullanıyorum fakat arada çıkarıyorum aşağıya baskı yaptığı için. Önerisi olan, başına gelen var mı acaba?