eaciftci Damla26 bende 33 te ayrıldım iyi ki ayrilmisim hem dinlenmek hemde hamileliğin tadını çıkarmak istiyorum ne zaman geleceği belli olmaz bebeğin o yüzden evde kalıp dinlenmek hazırlıklarımı tamamlamak için ayrildim