Bende çok allerjik bir bünyeye sahibim. Daha önceden aşı tedavisi falan da görmüştüm ve resmen levmont türevi ilaçlara bağımlı yaşıyordum. Vücutta kaşıntı, şişlik, nefes darlığı, hapşırık ne ararsanız vardı. Gebelik sonrası doktorum allerset türevi ürünler kullanabileceğimi soyledi. Çok şükür mucize gibi doğru dürüst bı ihtiyaç duymadım. Bebeğim resmen beni iyilestirmis gibi. Umarım durum boyle devam eder. Sizlere de Allah şifa versin biran önce. Alerji çok zor birşey gerçekten çok yoruyor insanı. Tukettiginiz yiyeceklere, bulunduğunuz ortamlara mumkun olduğunca dikkat etmeye çalışın. Umarım rahat bı gebelik geçirirsiniz.