Mommybabyy benim dışarı gelen kanamam da olmuştu, ultrasonda kese çevresinde kanama görününce Progestan kullanmaya başladım neredeyse bir ay olacak, doktorum yan etkileri nedeniyle progestanı duphaston ile değiştirdi bana da iğne vermediler. Şehir değiştirmem nedeniyle birkaç doktora görünmek zorunda kaldım sorduğumda kanamanın sebebinin belli olmadığını ilk haftalarda görülebileceğini söylemişlerdi. 5-6. Haftada başlamıştı şimdi 10. Haftadayım ilaçlara devam. İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız. İçinize sinmediyse başka bir doktora daha görünün derim 🙏🏻